asic Orange bestaat dit jaar 25 jaar! Dat vieren we op verschillende manieren, maar vooral door constant van elkaar te blijven leren. Het komende jaar delen we iedere 25e van de maand een kennistip met je over iets wat wij de afgelopen kwarteeuw hebben geleerd. Wil je een keer een tip, trend of ontwikkeling met ons delen? Laat het ons vooral weten! Zo gaan we samen het volgende tijdperk in.
25 jaar Basic Orange kennistip #3:
Maak je merk persoonlijk
Laat de personen die betrokken zijn bij je organisatie aan het woord. Dat kunnen medewerkers, partners of klanten zijn. Het zorgt voor 'social proof' (sociale bewijskracht) en het zorgt ervoor dat je een band gaat opbouwen met je klant. Je geeft je merk een persoonlijke touch. Het creëert minder afstand en werkt meer vertrouwen.
Eenvoudig contact opnemen met de expert
Maak het voor de klant en de bezoeker van je website eenvoudig om contact op te nemen met een expert op een bepaald kennisgebied. Plaats een foto van de contactpersoon naast de contactgegevens om het persoonlijk te maken.
Kijk bijvoorbeeld eens bij Landschap Erfgoed Utrecht. Zij tonen per onderdeel de expert.

Korte testimonials
In het kader van ons 25-jarig bestaan, zijn wij begonnen met het opnemen van persoonlijke filmpjes. In deze video's vertellen klanten, (oud)-collega's, partners anekdotes uit het heden en verleden van Basic Orange. De eerste uit deze reeks, waarin Maarten Dirksen (eigenaar) en Alewijn Medendorp (voormalig partner/eigenaar) aan het woord zijn, kun je hier terugkijken: https://youtu.be/pVS0Yti2aHg

Wil je ook je merk persoonlijk maken?
We helpen je graag. Mail of bel ons gerust via service@basicorange.nl / 020 420 1702.
Deze tip is een onderdeel van de reeks kennistips in het kader van de 25e verjaardag van Basic Orange. Blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen via ons Facebook of LinkedIn kanaal